چهارده معصوم

چراغ راه

چراغ راه

گفتم خدا

آمد ندا

گفتا بگو ای بنده ام

گفتم خدا شرمنده ام

بس که گنه من کرده ام

گشته سیه پرونده ام

آمد ندا ای بنده ام

بخشنده ام،بخشنده ام

 

 

تیر عشق تو ندارد هدفی جز دل من

که سرشتند چو با مهر تو آب و گل من

از غم عشق تو سوزم همه دم مهدی جان

باشد از عمر گران مایه همین حاصل من

نظرات  (۱)

Usually my city celebrates the trick-or-treat on the 31st. This is the first year that they di21.#8dn7;t&On our street, we still get a decent flow of kids, but not as many as when my son was younger.Sad to hear about your son! It’s such a fun time

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی